2018-03-20

Penki metai

Šiandien brolio
gimtadienis.

Nuo tos Vasario 16-tos jau penki metai prabėgo.

Lietuvos Respublikos Generalinė prokuratūra
į šį laišką 
niekaip neatsakė.

Tik aną savaitę skambino man Vilniaus rajono (gyvenu ten, Vilniaus rajone*, Sudervės seniūnijoj, Mikališkių km.) policijos tyrėjas - domėjosi, ar dažnai šeriu savo šunis; sakė gavęs anonimo raštą apie mane ir mano šunis.

Anonimo raštas dėl šunų atsisukančių varžtų šalyje svarbesnis už siekiančių atnaujinti brolio ir tėvo bei dar dviejų Lietuvos Respublikos piliečių žūties Vasario 16-tąją anksčiau laiko nutrauktą tyrimą raštus?

Ar, paprasčiausiai, ANONIMO
NEĮMANOMA PASIŲST TEISMAN? 

Kaip keista - tiesą** apie brolio ir dar dviejų žmonių žūtį 2013-jų metų Vasario 16-tąją Lietuvos teisėsauga slepia, o mano šunimis netgi labai domisi.

* Sutapimas - mano biografiją be mano žinios „taisė" VRK pirmininko pavaduotoja, 
dirbusi to paties Vilniaus rajono prokuratūroje.
** Žuvis pūva nuo galvos?

Komentarų nėra: