2017-08-14

Mūsų nuomonė - neaktuali


2016 m. spalio 6 d
Maža to, valstybės tarnyboje dirbanti, bet šiuo metu motinystės atostogose esanti L. Krapukaitienė teigia, kad meluoti, jog partijoje premijos nebuvo mokamos vadinamuosiuose „vokeliuose“, patarė ne bet kas, o DP atstovaujantys advokatai.

Duoti melagingus parodymus neoficialiai patarė ir DP byloje tuo metu dalyvavę advokatai“, – prokurorams pareiškė L. Krapukaitienė.
Mūsų nuomonė - neaktuali:
2017 m. liepos 14 d
Tuo metu buvau jaunas, nepatyręs, buvau pasimetęs, nežinojau kaip elgtis – duoti melagingus parodymus man patarė tuometiniai atsakingi DP atstovai, pavyzdžiui, Vytautas Gapšys, taip pat DP baudžiamajame procese atstovavę advokatai, – per apklausą sakė J. Skaržauskas.

Melagingus parodymus daviau ir ikiteisminio tyrimo metu, už ką buvau nuteista, – sakė K. Tribockė. – Melavau, nes tuometiniai DP advokatai patarė laikytis tokios pozicijos, nepripažinti tokių faktų.

Duoti melagingus parodymus neoficialiai patarė ir DP byloje tuo metu dalyvavę advokatai“, – prokurorams pareiškė L. Krapukaitienė.

Paklausta, kodėl melavo ir tiesos nepasakė teisme, Z. Pagirskienė sakė: „Labai gailiuosi, kad taip nepasielgiau, aš prieš tai jau buvau nuteista už melagingų parodymų davimą, tad teisme nebežinojau kaip elgtis, ką turiu sakyti. Klausiau patarimo, ką man sakyti ir Darbo partijos advokatų, kurie sakė, kad geriausia sakyti, jog nieko neprisimenu.

Kad būtent DP atstovavę advokatai patarė meluoti per apklausas, tyrėjams yra prisipažinusi ir tuo metu buvusi partijos centrinės būstinės administratorė Lina Krapukaitienė.

Mūsų nuomonė - neaktuali:
Čia -
gal meninis filmas?

2016 m. birželio 15 d
„R. Kurlianskis, kaip ne kartą sakė, yra bendravęs su visais politikais ir ne vieną kartą, – sakė advokatas. – Čia yra turbūt tokia jo pozicija, ir apskritai čia jokia nepaslaptis – politikai nuolat kreipdavosi, kažko prašydavo – paremti jų elektoratą, iš jų apygardų įmones ir panašiai. Čia nuolatinis procesas, kuris vykdavo.“
Mūsų nuomonė - neaktuali
Kviečiu visus į Aktų salę!

Žiūrėsim du filmus:

pirmą
ir
antrą.


Komentarų nėra: