2014-07-23

Pigūs skrydžiai

„Wizz Air” stabdo skrydžius į Tel Avivą.

Sekdami JAV Federalinės aviacijos administracijos rekomendacijomis, „Wizz Air”, didžiausia pigių skrydžių bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje*, nusprendė sustabdyti skrydžius į Tel Avivo (Izraelio) Ben Guriono oro uostą iki trečiadienio, liepos 23 d., vidurnakčio.

U.S. bans Israel flights, citing rocket attack.

U.S. ir „Wizz Air”?

Koks ryšys?

Avialinijos stabdo skrydžius į Tel Avivą.

JAV federalinė aviacijos administracija (FAA) nurodė atšaukti visus skrydžius į Izraelio Beno Guriono oro uostą.

FAA informavo JAV avialinijų bendroves, jog joms draudžiama 24 valandų laikotarpiu vykdyti reisus į Tel Avivą.

JAV avialinijos „Delta“, „United“ ir „US Airways“ patvirtino atšaukusios skrydžius.

Remiantis „Delta“ pranešimu, toks sprendimas priimtas „siekiant užtikrinti mūsų klientų ir darbuotojų saugumą“.

Oro linijos „Delta“ pranešė, kad antradienį Izraelio policijai patvirtinus, kad šalia oro uosto nusileido raketa, reisas iš Niujorko į Tel Avivą buvo nukreiptas į Paryžių.

Sekdama JAV Federalinės aviacijos administracijos rekomendacijomis, „Wizz Air”, didžiausia pigių skrydžių bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje, nusprendė sustabdyti skrydžius į Tel Avivo (Izraelio) Ben Guriono oro uostą iki trečiadienio, liepos 23 d., vidurnakčio.

„Wizz Air" ir toliau stebės susidariusią padėtį, ir apie bet kokius pasikeitimus bus pranešama nedelsiant.

Avialinijos paslaugas sustabdė praėjus mažiau nei savaitei po Izraelio karinės sausumos operacijos pradžios Gazoje ir aviacijos bendrovėms pasaulyje peržiūrint savo skrydžių maršrutus virš konflikto teritorijų. Atsargumo priemonių imtasi po liepos 17 dieną Rytų Ukrainoje įvykusios Malaizijos keleivinio lėktuvo katastrofos, pareikalavusios visų 298 orlaiviu skridusių žmonių gyvybių.

Aišku?

Raketos!

Šįsyk ji, laimei, nusileido.

Šalia oro uosto.

Kas matėt besileidžiančią raketą?

Wizz Air buvo įkurta 2003 m. rugsėjį. Pagrindinis įmonės investuotojas yra JAV privataus kapitalo kompanija Indigo Partners.

Indigo Partners LLC is a private equity and venture capital firm specializing in making investments in growth capital. The firm seeks to make investments in the air transportation industry. Indigo Partners LLC was founded in 2002 and is based in Phoenix, Arizona.

Veteran Arizona executive Bill Franke is starting his third act in the U.S. airline industry, a volatile business he initially saw as a short-term career.

Franke’s Phoenix-based investment firm, Indigo Partners, on Tuesday said it would buy Frontier Airlines from Republic Airways, a deal it has been pursuing for months.

One of Indigo’s initial plans for Frontier is to borrow a page out of Spirit Airlines’ playbook and fly its planes more frequently than it currently does. 

Franke is best known in Phoenix as the former chairman and CEO of Tempe-based America West Airlines, now known as US Airways. He joined the struggling airline when it was operating in bankruptcy court in 1992, at the request of then Arizona Gov. Fife Symington.

Bill Franke's Road to Success.

Mano mokykliniais laikais frankais pinigus vadino, žargonu.

 Spirit Airlines

Gal tikrai be Šventosios Dvasios pigiai neskrisim, tik brangiai?

Ar, viso labo, pigių pinigų valdytojai mus pigiais skrydžiais skraidina ten, kur jiems esam reikalingi?

Gal ir parveš mūsiškius pigiai?

Avianova is controlled by Alfa Group and Indigo Partners (a US investment firm founded by Bill Franke and David Bonderman in 2002), through Russian company, Luch. Indigo Partners also has stakes in Tiger Airways (Singapore/Australia), Spirit Air (USA), Wizz Air (Hungary) and Mandala Airlines (Indonesia).  As such, the Russian venture is a key step in Indigo Partners’ increasingly global presence in the LCC segment.

Start-up cariers.

Start me up!

Pigūs pinigai - piramidės viršūnėj, o ne papėdėje.

Tiek „Ryanair“, tiek „EasyJet“ savo verslo modelį pasiskolino iš Jungtinių Valstijų avialinijų „Southwest Airlines“. Abi bendrovės pritaikė šią strategiją Europos rinkai, pasitelkdamos tokias išlaidų mažinimo priemones kaip jungiamųjų skrydžių neteikimas arba papildomų užkandžių lėktuve siūlymas. „EasyJet“ ir „Ryanair“ nuo „Southwest“ skiriasi tuo, kad pirmosios bendrovės naudoja neseną lėktuvų parką. „Southwest“ parkui jau 14,1 metų, kai tuo tarpu „EasyJet“ – 3,4 metų.

Komentarų nėra: