2007-04-29

Kodėl ir dėl ko

Kodėl tai darau?

Apsisprendžiau pernai prieš Kūčias. Kas yra pinigai, tuo metu jau buvau supratęs. Bet apie tai buvau kalbėjęs tik keliems draugams. Jų reakcija buvo tokia: trūkt pečiais. Ir tiek.

Manau, prisimenat, kokia buvo gruodžio pabaiga. Šiluma – kaip vasarą. Dieną prieš Kūčias buvau prie Žaliųjų ežerų pasivaikščioti. Ir priskyniau ten ramunėlių. Dieną prieš Kūčias. Vilniuj įteikiau jas vienai poniai, toji klausia:

- Kur gavai?

- Prie ežero priskyniau, - sakau.

Tada ir tariau sau: gana! Pirmosios Naujųjų 2007 metų dienos tik sutvirtino mano apsisprendimą. Tie, kas buvo nors kiek pastabūs ir neabejingi, supras, ką turiu omeny.

Nors dėstau matematiką, per paskaitas pradėjau šnekėti studentams ir apie finansus. Pateikdamas tai kaip loginius uždavinius. Tokius komentarus pradėjau rašyti vasario mėnesį. Šitie atsirado vasario 20 dieną. O vasario 17 dieną, savaitgalį, buvau vakarėlyje, kuriame viešai paskelbiau pinigų demaskavimo idėjas. Londono City apskelbiau esant blogio irštva. Nurodžiau blogio šaknį – Karūną (The Crown). Vakarėlyje dalyvavo asmuo, dirbantis Lietuvos banke. Taip pakomentavo:

- Kiek gyvenimų tau prireiks?

Lygiai po savaitės, vasario 24, gavau antrankius ir elektros šoką. Nuovadoje dvi paras streikavau, reikalaudamas televizijos. Vos neatsidūriau beprotnamy.

Išėjęs iš Vilniaus 6 – tojo policijos komisariato, radau savo automobilį su dviem peiliu iš šono pradurtom padangom. Gavau grasinantį SMS. Šį susirašinėjimą, kurį paskelbiau tame vasario 17 vakarėlyje, išėjęs iš areštinės, radau savo kompiuterio šiukšliadėžėje, ir dar išgadintą.

Nutiko įdomių dalykų abiejose darbovietėse.

Dėl ko taip elgiuosi? Gali būti, kad mano supratimas apie finansinius dalykus kitoks, negu vidutinis, todėl, kad esu matematikas ir keletą metų buvau verslininkas. Didmeninė prekyba. Nebankrutavau. Nelikau skolingas. Tame tarpe bankams. Jie man liko skolingi. Bankrutavę. Tikrai nemažai tada patyriau. Visada stengiausi suprasti, kas vyksta. Gali būti, kad šį bei tą supratau.

Tai rašiau vakar:

kęstui, 2007 04 28 23:09

Nors ir prasivardžiuojat, bet atsakysiu. Finansinės sistemos reforma - bus! Jos esmė - jokių naujų pinigų emisijų. Jei šios reformos nebus, pražudysim save. Globalusis atšilimas, gamtos pusiausvyros destabilizacija - mūsų, žmonių darbas. Dabartinė padėtis, kai žmonės daro viską, kad gautų kuo daugiau pinigų, kuriuos tik centrinius bankus kontroliuojantiems asmenims žinomais kiekiais "leidžia apyvarton" centriniai bankai - visiškai ydinga. Ji leidžia finansuoti karą. Už kurį užmoka visuomenė savo darbu. Ji leidžia centriniams bankams daryti savo juodus darbus NEKONTROLIUOJAMIEMS. Finansų studentai (visi, kuriuos to klausiau) NEŽINOJO, kaip pinigai patenka apyvarton. Jiems NESAKĖ. Dabartinė finansų sistema grįsta melu, apgaule ir krauju. Ji bus pakeista. Dabar. Nes atsirado PASAULINIS TINKLAS. Dauguma atsiskaitymų - elektroniniai. TEREIKIA PERPROGRAMUOTI KOMPIUTERĮ. Anksčiau tokiai reformai atlikti būtų reikėję jūros kraujo. Anksčiau nebuvo interneto. O mano kišenėse vėjai nesiplaiksto. Ir laukas neplikas. Tiesiog supratau, kaip yra, ir sakau kitiems. Konkurencija liks. Biznelio, kaip jį vadinat, supratimas keisis. Finansų reforma - bus!

Komentarų nėra: